Saturday, January 3, 2009

Selamat Tahun Baru 2009M / 1430H

Selamat tahun baru 2009 Masehi / 1430 Hijrah aku ucapkan kepada semua,
dah lama tak update blog ini.
aku baru je try pindah blog ni ke akaun baru, tetapi
tak dapat nak maintain URL yang sama, so terpaksalah guna URL yang
baru ni (edit sket).

Macam biasalah, bila start je tahun baru semua orang dengan azam masing2 dalam kepala, aku pun turut terikut sama. Tapi takdelah fanatik sangat, aku biasa2 je. aku lebih tumpu pada yang kat depan mata je. Yang paling utama sekali, baru2 ni aku dah start sambung belajar semula. So, tahun ni aku kena gandakan usaha study aku. Setakat ni aku study sambil lewa je, tangkap muat je.

Memang mencabar gak, kalau kita bekerja sambil belajar (atau sambil belajar, kita kerja). Tapi, memang itu yang aku lalui sekarang. Hati kena kuat dan tabah. Sekarang nie aku tgh final exam. Berdebar2 dengan result yang akan keluar nanti, semoga semuanya berjalan dengan lancar. Yakin boleh... tapi kalau result yang keluar tak menarik, sure akan tak bersemangat.. Tawakkal.. Tawakkal..

Okey.. sambung lagi. Related Posts with Thumbnails

No comments: